Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış elemanı, çalıştığı kuruma ait ürün ve hizmetlerin satışını sağlar 3.
Satış elemanının bazı görevleri:
- Müşterileri firmaya ait ürün ve hizmetlerin satışı için ikna etmek 3;
- Ürünlere ve hizmetlere yönelik bir problem olması halinde müşteriyle iletişim halinde olarak yardımcı olmak 3;
- Satılan ürün ve hizmetlerle ilgili detayların raporlarını ilgili yöneticilere bildirmek 3;
- Ürünlerin yer aldığı bölümün ve rafların düzenlemesini yapmak 3;
- Ürün giriş ve çıkışlarının kontrollerini sağlamak 3;
- Müşteri memnuniyetini sağlamak 3.
Satış elemanı, üretici firma ile müşteri arasında bağlayıcı bir konumda yer alır 3. Bu nedenle, satış elemanı, markayı sahada başarılı bir şekilde temsil eden önemli bir çalışandır 3.
Satış elemanı, çalıştığı sektöre ve firmaya göre sahada veya kurum içerisinde faaliyet gösterir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: