Buradasın
Satış geliştirmenin temel amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış geliştirmenin temel amacı, satışların kısa vadede artırılmasıdır 2.
Satış geliştirme, aynı zamanda aşağıdaki amaçları da hedefler:
- Rekabet avantajı elde etme 1. Yeni satış yolları keşfederek rekabette öne çıkma 1.
- Müşteri sadakatini artırma 1. Güçlü ilişkiler kurarak derin bağlar oluşturma 1.
- Satış sürecini hızlandırma 1. Satış döngüsünü kısaltarak daha fazla anlaşma kapatma 1.
- Pazarlama ve satış arasındaki köprüyü kurma 1. Departmanlar arasında uyumu derinleştirme 1.
Satış geliştirme, genellikle reklam, kişisel satış ve benzeri tutundurma çabalarıyla birlikte kullanılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: