Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satışın 7 temel kuralı, Dubinsky'nin "Satışın 7 Adımı" olarak bilinen yaklaşıma dayanmaktadır 2:
- Ön Hazırlık: Elinizdeki ürün veya hizmete ihtiyacı olan ve almaya gücü yeten kişilerin tespit edilmesi 2.
- Müşteri ile Temas: İlk iletişim evresi, müşterinin dikkatini çekmek için yapılan ilk izlenim 2.
- Satış Sunumu: Ürünün sunumunun yapıldığı, güçlü özelliklerin öne çıkarıldığı aşama 2.
- Müşteri İtirazlarının Üstesinden Gelme: Fiyat veya diğer konularda gelen itirazların üstesinden gelinmesi ve müşterinin ikna edilmesi 2.
- Kapanış (Satış): Müşterinin satın alma davranışı sergilemesi için inisiyatif alınması, satışın tamamlanması 2.
- Geri Bildirim Toplama: Eğitim veya satış sürecinin sonunda, etkinliğin değerlendirilmesi için geri bildirimlerin toplanması 2.
- Takip: Satış sonrası müşteri ilişkilerinin sürdürülmesi, memnuniyetin devam ettirilmesi ve yeniden satın alma oranlarının artırılması 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: