Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamın yedi temel özelliği şunlardır:
- Hedef Kitleye Ulaşma: Reklamlar, belirli bir hedef kitlenin dikkatini çekmeyi ve etkilemeyi amaçlar 12.
- Bilgilendirme: Ürün veya hizmetle ilgili bilgi sağlama, özellikleri, avantajları ve kullanımı gibi detayları içerir 13.
- İkna Edici Olma: Tüketicileri bir ürünü satın almaya, bir hizmeti kullanmaya veya bir düşünceyi benimsemeye ikna etme amacı taşır 13.
- Hatırlatma: Var olan marka ve ürünleri hatırlatma görevi yaparak marka sadakatini artırabilir 13.
- Eğlenceli veya Duygusal Olma: Reklamlar, duygusal bağ kurma veya eğlence aracılığıyla tüketicilerin ilgisini çekmeye çalışır 1.
- Çeşitli Medya Araçları: Televizyon, radyo, internet, basılı materyaller, sosyal medya gibi çeşitli medya araçları üzerinden yayınlanabilir 13.
- Ölçülebilirlik: Reklamın etkisinin ölçülebilir olması önemlidir, yatırım getirisi (ROI) gibi metriklerle başarı değerlendirilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: