Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamda sattıran, ürünün hemen satın alınmasını teşvik eden ve tüketiciyi harekete geçiren reklam stratejileri olarak tanımlanabilir 14.
Bu stratejiler arasında:
- Doğrudan reklam: Ürünün daha çok bilgi edinilmesini ve hemen satın alınmasını hedefler 1.
- Duygusal reklam: Güzellik, moda, lüks tüketim malları gibi alanlara yönelik olup, aşk, sevgi, dostluk gibi konuları işler 1.
- Eşsiz satış vaadi (USP): Ürünün rakiplerinden ayıran benzersiz bir özelliğinin vurgulanması ve bu özelliğin tüketici üzerinde güçlü bir mesajla iletilmesi 3.
- Kişiselleştirilmiş içerik: Tüketicilerin ihtiyaçlarına ve ilgi alanlarına uygun olarak tasarlanan içerikler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: