Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamda sattıran unsurlar şunlardır:
- Güçlü ürün farklılaştırması 3. Reklam, rakiplerden belirgin şekilde farklılaşan ürünlerin etkin bir şekilde tanıtılmasında etkilidir 3.
- Duygusal satın alma güdüsü 3. Tüketici ile ürün arasında güçlü bir ilişki kurarak prim fiyatlama ve daha güçlü bir marka imajı oluşturulmasını sağlar 3.
- Uygun fonlar 3. Yeterli reklam bütçesi, reklamın başarısını olumlu etkiler 3.
- Talepteki uygun eğilim 3. Tüketici talebi pozitifse, reklam talebi artırabilir 3.
- Gizli özellikler 3. Ürünlerin gizli özelliklerinin avantajlarını vurgulamak, müşterilerin marka güvenini artırır ve satın alma konusunda etkili olur 3.
Ayrıca, reklamın etkili olabilmesi için bilimsel disiplinlerin verilerinden yararlanılarak, toplum analizleri yapılması ve stratejik bir plan oluşturulması gereklidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: