Buradasın
Reklam analizi için hangi metrikler kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam analizi için kullanılan bazı metrikler:
- Gösterim Sayısı: Reklamın kaç kez görüntülendiğini gösterir 1.
- Ücretli Görüntüleme Sayısı: İzleyicilerin reklamın büyük bir kısmını veya tamamını kaç defa görüntülediğini gösterir 1.
- Etkileşim Oranı: Reklamın sosyal medyada ne kadar etkileşim aldığını gösterir 23.
- Tıklama Oranı (CTR): Reklamın kaç kez tıklandığını gösterir 24.
- Dönüşüm Oranı: Reklamı tıklayanların kaçının istenilen aksiyonu gerçekleştirdiğini gösterir 24.
- Reklam Harcama Getirisi (ROAS): Reklam harcamasından elde edilen geliri ölçer 4.
- Hemen Çıkma Oranı (Bounce Rate): Reklamdan gelen ziyaretçilerin web sitesini hemen terk etme oranını ölçer 4.
- Görüntüleme Oranı (GO): Bir görüntülemeyle sonuçlanan gösterimlerin yüzdesini belirler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: