Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital reklam türlerinden bazıları şunlardır:
- Arama motoru reklamları (SEM) 125. Arama motoru sonuç sayfalarında (SERP) görünür ve belirli anahtar kelimeleri arayan kullanıcılara ulaşır 25.
- Görüntülü reklamlar (display ads) 125. Web sitelerinde, uygulamalarda ve cihazlarda görüntülenebilen, görsel veya metin öğelerini içeren reklamlardır 25.
- Çevrim içi video reklamları 25. YouTube, TikTok, Facebook ve Instagram gibi platformlarda yayınlanan video reklamlardır 4.
- Streaming medya reklamları 25. Netflix, Hulu gibi streaming platformlarında gösterilen reklamlardır 5.
- Sesli reklamlar 25. Müzik veya podcast yayını gibi çevrim içi ses içeriğinden önce, içerik sırasında ya da içerikten sonra oynatılan reklamlardır 25.
- Sosyal medya reklamları 125. Twitter, LinkedIn, Instagram gibi sosyal medya platformlarında yayımlanan reklamlardır 25.
- PPC reklamlar 13. Sadece reklam tıklandığında ödeme yapılan dijital reklam türüdür 13.
- E-posta reklamları 14. Özel tasarım ve içeriğe sahip maillerin potansiyel veya mevcut müşterilerin e-posta adresine gönderilmesi şeklindedir 1.
- Native reklamlar 14. Doğrudan ve açıkça bir pazarlamayı içermeyen, kullanıcı tarafından ilk anda reklam olduğu anlaşılmayan reklam türüdür 1.
- Remarketing 15. Bir kullanıcının, yakın zamanda incelediği bir ürünle ilgili reklamın, giriş yaptığı diğer sitelerde ve sosyal medya platformlarında gösterilmesidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: