Buradasın
Dijital reklamda en önemli metrik nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital reklamda en önemli metrikler arasında şunlar öne çıkmaktadır:
- Dönüşüm Oranı (CR): Kullanıcıların reklamı görüp tıkladıktan sonra istenen eylemi gerçekleştirme oranını gösterir 13.
- Yatırım Getirisi (ROI): Pazarlama kampanyalarına yapılan harcamanın karşılığını alıp almadığınızı gösterir 23.
- Tıklama Başına Maliyet (CPC): Reklamın tıklanması için ödenen maliyeti ifade eder 14.
- Bin Gösterim Başına Maliyet (CPM): Reklamın 1000 kez gösterilmesi için ödenen maliyeti ölçer 34.
- Tıklanma Oranı (CTR): Reklamın ne kadar başarılı olduğunu değerlendirmek için kullanılır 14.
Bu metrikler, reklam kampanyalarının etkinliğini analiz etmek ve optimize etmek için kritik öneme sahiptir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: