Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
En iyi reklam metriği, işletmenin hedeflerine ve reklam kampanyasının türüne bağlı olarak değişebilir. Ancak, genel olarak aşağıdaki metrikler reklam performansının değerlendirilmesinde önemlidir:
- ROI (Return on Investment): Yatırımın geri dönüşünü ölçer ve reklam harcamasının ne kadar etkili olduğunu gösterir 1.
- CPA (Cost per Action): İşlem başına maliyeti ölçer ve en az risk taşıyan metriklerden biridir 1.
- ROAS (Return on Advertising Spend): Reklam harcamasının getirisini inceler ve kampanyanın kârlılığını belirler 2.
- CTR (Click-Through Rate): Reklamın ne kadar ilgi çekici olduğunu gösteren tıklama oranını ölçer 3.
- Conversion Rate: Kullanıcıların istenen eylemi gerçekleştirme oranını takip eder (örneğin, satın alma, form doldurma) 23.
Bu metrikler, reklam stratejilerinin optimize edilmesinde ve daha etkili sonuçlar elde edilmesinde yardımcı olur.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: