Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje ortağı, birden fazla şirketin ortak bir ekonomik hedef doğrultusunda sermaye ve bilgi birikimlerini birleştirmeleri için bir araya gelen kişidir 1.
Proje ortağının görevleri arasında:
- Koordinasyon: Projelerin zamanında tamamlanması için diğer ekip üyeleriyle koordinasyon sağlamak 24.
- Tasarım İncelemesi: Güvenlik kodları ve düzenlemelerini karşılamak için tasarımları gözden geçirmek 2.
- Bütçe Geliştirme: Mimarlar veya mühendisler tarafından sağlanan tasarımlara dayalı inşaat programları ve bütçeleri geliştirmek 2.
- İletişim: Müşterilerle proje durumu hakkında iletişim kurmak ve projelerinin ilerlemesinden memnun olduklarından emin olmak 2.
- Taşeron Koordinasyonu: Sıhhi tesisat veya elektrik işleri gibi belirli görevler için taşeronların işe alınmasını koordine etmek 2.
Ayrıca, proje ortakları projenin tüm aşamalarını izleyerek ilerlemeyi analiz eder ve raporlarlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: