Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje yöneticisi (PM), belirli bir hedefe ulaşmak için bir projenin planlanması, yürütülmesi ve tamamlanmasından sorumludur 24.
Proje yöneticisinin yaptığı işler arasında şunlar yer alır:
- Başlatma: Projenin hedeflerinin belirlenmesi ve fizibilite çalışmaları yapılması 14.
- Planlama: Zaman çizelgesi, maliyet hesaplamaları ve görev dağılımının oluşturulması 14.
- Yürütme: Ekip yönetimi, süreç takibi ve proje ilerlemesinin sağlanması 14.
- İzleme ve Kontrol: Performans değerlendirmesi, risk analizi ve revizyon süreçleri 14.
- Kapanış: Projenin tamamlanması, raporlanması ve değerlendirilmesi 14.
Ayrıca, proje yöneticisi, bütçe kontrolü, kalite yönetimi ve proaktif karar alma gibi temel ilkeleri de uygular 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: