Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje sonunda yapılanlar, proje kapanış süreci olarak adlandırılır ve aşağıdaki adımları içerir:
- Teslimatların Kontrolü: Tüm teslimatların ve çıktıların tamamlanıp tamamlanmadığı kontrol edilir 3.
- Proje Kapatma: Gerekli belgelerin tamamlanması ve onay süreçlerinin ardından proje resmen kapatılır 3.
- Deneyimlerin Belgelenmesi: Süreç boyunca elde edilen deneyimler ve öğrenilen dersler dokümante edilir 34.
- Risk ve Fırsat Analizi: Meydana gelen riskler ve fırsatlar, bunların yönetim şekilleri detaylı olarak analiz edilir ve raporlanır 3.
- Nihai Raporların Paylaşımı: Proje kapanışında tüm paydaşlarla nihai raporlar paylaşılır, geri bildirimler alınır ve kapanış toplantısı düzenlenir 3.
- Bütçe İncelemesi: Bütçe, yapılan harcamalar ve eforlar gözden geçirilir, nihai maliyet analizleri yapılır 3.
- Arşivleme: Projeye ait tüm belgeler ve raporlar düzenli bir şekilde arşivlenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: