Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Private Label, bir üreticinin ürününü oluşturup başka bir şirketin markası altında satmasıdır 3. Bu iş modeli, perakendecilere veya işletmelere kendi marka isimleri altında ürünler sunma fırsatı verir 3.
Private Label'ın temel işlevleri şunlardır:
- Ürün Seçimi: Satılacak ürün kategorilerinin ve belirli ürünlerin seçilmesi 13.
- Tedarikçi Bulma: Ürünleri üretebilecek güvenilir bir tedarikçi veya üretici bulunması 13.
- Marka Oluşturma: Ürünlerin pazarlanması için bir marka adı ve logo tasarlanması 13.
- Ürün Üretimi ve Etiketleme: Tedarikçiyle anlaştıktan sonra ürünlerin üretimi ve belirlenen marka adı ve tasarımla etiketlenmesi 1.
- Pazarlama ve Satış: Ürünlerin çevrimiçi pazaryerlerinde veya kendi e-ticaret sitesinde satışa sunulması 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: