Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlamanın 7 temel kuralı, 7P olarak bilinen unsurları içerir:
- Product (Ürün) 235. İşletmenin satışa sunduğu hizmet veya ürün 35.
- Price (Fiyat) 235. Ürünün tüketiciler için maliyeti 35.
- Place (Yer) 235. Ürünün satıldığı dağıtım kanalları 35.
- Promotion (Promosyon) 235. Müşterilere ürünü tanıtmak için kullanılan pazarlama stratejileri 35.
- People (İnsanlar) 345. Müşterilere hizmet eden ve operasyonu yürüten çalışanlar 45.
- Process (Süreç) 34. Ürün veya hizmetin kesintisiz bir şekilde sunulmasını sağlayan sistemler ve prosedürler 4.
- Physical Evidence (Fiziksel Kanıt) 35. Hizmet endüstrilerinde özellikle önemli olan, ürün veya hizmet sunumunu destekleyen somut iş unsurları 5.
Bu unsurlar, işletmelerin hedef pazardaki hedeflerine uygun çalışmalar yürütmesine yardımcı olur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: