Buradasın
Pazarlama iletişiminin 4 temel amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama iletişiminin dört temel amacı şunlardır:
- Marka Bilinirliği ve İmajının Arttırılması: Markanın hedef kitle içindeki tanınırlığını ve prestijini artırarak marka değerini yükseltmek 23.
- Müşteri İhtiyaçlarına Yönelik Hizmet ve Çözümler Sunma: Ürün ve hizmetlerin müşteri ihtiyaçlarını nasıl karşıladığını anlatarak güven oluşturmak ve satışları artırmak 2.
- Hedef Kitleye Uygun İçerik Oluşturma: Hedef kitlenin ilgi alanlarına uygun, özgün ve kaliteli içerikler hazırlayarak farkındalığı artırmak 23.
- Etkili Medya ve Kanal Kullanımı: En uygun medya ve kanalları kullanarak hedef kitleyle etkili bir iletişim sağlamak 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: