Buradasın
Pazarlamada bilinmesi gereken kavramlar nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlamada bilinmesi gereken bazı temel kavramlar şunlardır:
- İhtiyaç, istek ve talep 24. İhtiyaçlar, kişilerin çeşitli ürün veya hizmetlere olan gereksinimidir; istekler, bu ihtiyaçların karşılanması için yapılan tercihlerdir 24.
- Ürün 14. Gereksinim veya isteği gidermek üzere pazarın dikkatine sunulan her şey 4.
- Değer, fiyat ve tatmin 4. Tüketicinin bir ihtiyacını karşılamak için ürün seçerken dikkate aldığı unsurlar 4.
- Takas 4. Ürünlerin para veya benzeri değer ifade eden araçlarla değiştirilmesi 24.
- İlişkiler ve ağlar 24. Pazarlamanın amacı, müşteriler, tedarikçiler ve dağıtım kanalları ile uzun vadeli ilişkiler kurmaktır 24.
- Pazarlama karması 2. Şirketin pazarlama amaçlarını gerçekleştirmek için kullandığı ürün, fiyat, promosyon ve yer unsurlarının tümü 2.
- Hedef kitle 5. Pazar araştırması ve analizlerle belirlenen, pazarlama stratejilerinin yönlendirildiği grup 5.
- Değer önerisi 5. Ürünün hangi ihtiyaca nasıl cevap verdiğini net bir şekilde açıklamak 5.
- B2B ve B2C 5. İşletmeden işletmeye ve işletmeden tüketiciye ticaret modelleri 5.
- İkna teknikleri 5. Satış stratejilerini desteklemek için kullanılan yöntemler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: