Buradasın
Pazarlama faaliyetlerinin gelişim aşamaları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama faaliyetlerinin gelişim aşamaları genellikle beş ana süreçten oluşur:
- Araştırma: Pazar fırsatlarının ve tüketici ihtiyaçlarının belirlendiği aşama 12.
- Hedefleme: Ürün konumlandırma, hedef kitle ve hitap kesimlerinin belirlendiği aşama 1.
- Taktik Pazarlama: Ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma aşamalarının bir arada değerlendirildiği aşama 13.
- Kontrol: Geri bildirimlerin ve raporların değerlendirildiği, pazarlama stratejilerinin geliştirildiği aşama 1.
- Strateji: Pazarlama sürecinin planlanması ve uygulanması aşaması 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: