Buradasın
Pazarlama yönetimi dersinde hangi konular işlenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama yönetimi dersinde işlenen bazı konular şunlardır:
- Pazarlama stratejileri: Farklılaştırma, maliyet liderliği, odaklanma, pazara nüfuz etme, malı geliştirme, pazarı geliştirme, çeşitlendirme 13.
- Yeni ürün geliştirme süreci: Yeni ürün düşüncelerinin toplanması, eleme, tasarı geliştirme, pazarlama stratejileri oluşturma, ürün geliştirme, pazar testi, ticarileştirme 2.
- Pazarlama karması: Ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma 35.
- Pazarlama yönetimi süreci: Analiz, planlama, uygulama, kontrol 5.
- Müşteri ve tüketici: İhtiyaçlar, istekler, talepler 35.
- Rekabet stratejileri: Pazar lideri, saldıran, pazar takipçisi, niş oyuncular 1.
- Pazar bölümlendirme: Farklılaştırılmamış, farklılaştırılmış, yoğunlaştırılmış pazarlama stratejileri 1.
- Büyüme stratejileri: Yoğunlaşarak, birleşerek, farklılaşarak büyüme 1.
- Ürün hayat eğrisi: Koruma, büyüme, hasat, çekilme 1.
- Konumlandırma: Özellik, fiyat ve kalite, kullanım amacı, rakipler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: