Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama proje planı, bir işletmenin hedeflerine ulaşmak için uygulayacağı stratejileri ve taktikleri içeren kapsamlı bir belgedir 2.
Temel aşamaları şunlardır:
- Durum Analizi: Pazar araştırması ve SWOT analizi yapılarak mevcut durumun detaylı bir şekilde değerlendirilmesi 12.
- Hedeflerin Belirlenmesi: Kısa ve uzun vadeli hedeflerin netleştirilmesi 12.
- Pazarlama Stratejilerinin Geliştirilmesi: Ürün, hizmet, fiyatlandırma, dağıtım ve tanıtım stratejilerinin belirlenmesi 23.
- Taktiklerin Belirlenmesi: Reklam kampanyaları, sosyal medya aktiviteleri, içerik pazarlama gibi somut adımların planlanması 12.
- Bütçe ve Denetim: Pazarlama faaliyetleri için bütçenin oluşturulması ve stratejinin uygulanmasının sürekli olarak izlenmesi ve değerlendirilmesi 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: