Buradasın
Pazarlama bölümü ders içeriği nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama bölümü ders içeriği genel olarak aşağıdaki konuları kapsar:
- Stratejik Pazarlama: Ürün, dağıtım, promosyon ve fiyatlama kararlarına genel bakış 1.
- Yönetim ve Organizasyon: Örgütsel hedefler, karar verme, iktidar ve çatışma 1.
- Girişimcilik ve Pazarlama Yönetimi: Endüstri ve rakip analizi, müşteri analizi ve pazar araştırması 1.
- Bütünleşik Pazarlama İletişimi: Reklam, halkla ilişkiler, tanıtım ve satış stratejilerinin entegrasyonu 2.
- Hizmet Pazarlaması: Hizmet sektöründe pazarlama stratejileri ve uygulamaları 3.
- Tüketici Davranışları: Tüketici satın alma karar süreçleri ve davranışları 3.
- Dijital Pazarlama: Dijital ortamda pazarlama karması ve tüketici davranışları 3.
- Pazarlama Araştırmaları: Pazarlama araştırmaları yöntemleri ve veri analizi 3.
Bu dersler, öğrencilere pazarlama alanında teorik ve pratik bilgiler kazandırmayı amaçlar.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: