Buradasın
Pazarama iade edilen ürünler ne yapıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarama'da iade edilen ürünler şu süreçleri izler:
- İade Talebi: Müşteri, Pazarama üzerinden iade talebini başlatır 34. Bu talep, müşteri hesabı üzerinden veya Pazarama müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek yapılabilir 3.
- Satıcı Onayı: Satıcı, iade talebini onaylar veya reddeder 34. İade talebi, ürünün durumuna ve Pazarama'nın iade politikalarına göre değerlendirilir 3.
- Ürün İadesi ve Kontrolü: Satıcı onay verdiği takdirde, müşteri ürünü belirli bir süre içinde geri gönderir 3. Satıcı, ürünü aldığında, ürünün durumunu kontrol eder ve iade politikalarına uygun olup olmadığını değerlendirir 34.
- İade Onayı ve Ödeme: Satıcı, iade işlemini tamamladıktan sonra müşteriye bilgi verir ve ürün bedeli genellikle orijinal ödeme yöntemiyle veya Pazarama'nın belirlediği alternatif yöntemlerle iade edilir 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: