Buradasın
Organizasyon şemasının faydaları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Organizasyon şemasının bazı faydaları:
- Görev ve sorumlulukların netleşmesi 14. Her pozisyonun sorumlulukları ve görevleri açık ve anlaşılır bir şekilde belirtilir 14.
- Etkili iletişim 13. İşletmedeki farklı pozisyonlar arasındaki iletişim kanalları belirlenir 13.
- Kurumsallaşma 2. Çalışanlar arasında daha iyi bir iş birliği oluşturulur 25.
- Performans değerlendirmesi 24. Çalışanların performansı ve etkinlikleri daha kolay değerlendirilir 24.
- Gelecek planlaması 14. İşletmenin gelecekteki büyüme ve gelişme fırsatları belirlenir 14.
- İşe alım kolaylığı 2. Organizasyon şeması, insan kaynakları departmanının işe alım süreçlerinde rehberlik etmesine yardımcı olur 5.
- Yeni çalışanların adaptasyonu 3. Yeni çalışanlar, şirketin hiyerarşik yapısını ve işleyişini daha kolay öğrenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: