Buradasın
MS Project nakit akış tablosu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MS Project'te nakit akış tablosu oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Proje açılıp Rapor sekmesine tıklanarak Rapor şeridi görüntülenir 3.
- Export (Dışa Aktar) bölümündeki Visual Reports (Görsel Raporlar) butonuna basılır 3.
- Visual Report – Create Report (Görsel Rapor – Rapor Oluştur) diyalog kutusu açılır 3.
- Usage Data (Kullanım Verileri) seçim listesinde raporlama seçeneği belirlenir (örneğin, Months – Aylar) 34.
- Cash Flow Report for Excel (Excel için Nakit Akış Raporu) seçilerek View (Görünüm) butonuna basılır 3.
- Excel çalışma kitabında Task Usage (Görev Kullanımı) sekmesine gidilir 3.
- PivotTable Field List (PivotTable Alan Listesi) sağ tarafında Cumulative Cost (Kümülatif Maliyet) alanı hariç tutulur 3.
- Monthly Calendar (Aylık Takvim) boyutu seçilir 3.
- Tasks (Görevler) boyutu Filters (Filtre) bölümünden Rows (Sıralar) bölümüne sürüklenir 3.
- PivotTable'da Year (Yıl) bölümünde Year (Yıl) boyutu genişletilerek aylar PivotTable'ın üst kısmında görüntülenir 3.
- Design (Tasarım) sekmesine gidilerek Report Layout (Rapor Düzeni) seçilip Show in Compact Form (Kompakt Formda Göster) seçeneği işaretlenir 3.
- Tüm sayılar seçilerek istenilen para birimi formatında biçimlendirilir (örneğin, ABD doları) 3.
Bu şekilde, MS Project'te nakit akış raporu oluşturulmuş olur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: