Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mağaza müdürünün bazı görevleri:
- Personel yönetimi: Personeli yönetmek, işe almak, eğitmek ve performanslarını değerlendirmek 12.
- Satış hedefleri: Satış hedeflerini belirlemek ve takip etmek 12.
- Envanter kontrolü: Mağaza envanterini yönetmek ve stok seviyelerini kontrol etmek 12.
- Müşteri memnuniyeti: Müşteri memnuniyetini sağlamak ve şikayetleri çözmek 12.
- Strateji uygulaması: Mağaza içi pazarlama ve promosyon stratejilerini uygulamak 2.
- Mali ve operasyonel yönetim: Mağazanın mali, idari, operasyonel ve görsel faaliyetlerini yönetmek 34.
- Performans artırma: Satış performansını artırmak için yeni stratejiler geliştirmek 34.
- Mağaza düzeni: Mağazanın düzenli ve temiz olmasını sağlamak 13.
Mağaza müdürünün görevleri, mağazanın büyüklüğüne ve yapısına göre değişiklik gösterebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: