Buradasın
Google Ads lead generation nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te lead generation (potansiyel müşteri) kampanyası oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Ads hesabınıza giriş yapın ve yeni bir kampanya oluşturma ekranına gidin 23.
- "Leads" (Potansiyel Müşteriler) hedefini seçin 23.
- Kampanya türünü belirleyin: Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, YouTube gibi platformlarda gösterileceğini seçin 23.
- Lead form (iletişim formu) oluşturun: Bu formda ad, e-posta, telefon numarası gibi alanlar bulunabilir 23.
- Bütçe ve teklif stratejisi belirleyin: Günlük bütçenizi ve teklif stratejinizi belirleyerek maliyetlerinizi optimize edin 23.
- Hedefleme seçeneklerini ayarlayın: Google Ads ile hedef kitlenizi konum, demografi, ilgi alanları gibi kriterlere göre belirleyin 3.
- Reklam metni ve görsellerinizi ekleyin: Dikkat çekici bir başlık, açıklama ve görseller ekleyerek kampanyanızı özelleştirin 3.
- Kampanyayı yayınlayın ve optimizasyon yapın: Kampanyanızı yayına aldıktan sonra, performansını düzenli olarak takip edip gerekli optimizasyonları yapın 3.
Google Ads Lead Generation kampanyalarını daha verimli hale getirmek için bir Google Ads ajansı ile çalışmak faydalı olabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: