Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Lansmanların yapılma nedenleri şunlardır:
- Marka bilinirliğini artırmak 13. Lansmanlar, markanın ve ürünün hedef kitle tarafından tanınmasını sağlar 13.
- Ürün veya hizmeti tanıtmak 12. Yeni bir ürün ya da hizmetin özelliklerini, faydalarını ve nasıl çalıştığını potansiyel müşterilere anlatmak 23.
- Satışları başlatmak 4. Lansmanlar, özellikle yeni ürünlerin satışlarını hızlandırmak için bir fırsat sunar 34.
- Rekabet avantajı sağlamak 3. Etkili bir lansman, rakiplerden ayrışmak ve öne çıkmak için önemli bir stratejidir 3.
- Hedef kitleyi bilgilendirmek 3. Lansmanlar, hedef kitleye ürün veya hizmetin onlara nasıl fayda sağlayacağını açıklar 3.
- Güven inşa etmek 4. Başarılı bir lansman, markanın güvenilirliğini ve profesyonelliğini vurgular 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: