Buradasın
Kurumsal kimliğin 3 temel amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal kimliğin üç temel amacı şunlardır:
- Marka bilinirliğini artırmak 12. Kurumsal kimlik, markanın hedef kitlesi tarafından tanınmasını sağlar ve rakiplerden farklılaşarak öne çıkmasına yardımcı olur 12.
- Müşteri güvenini oluşturmak 24. İyi geliştirilmiş bir kurumsal kimlik, tüketicilere markanın güvenilir bir sektör uzmanı olduğunu gösterebilir ve bu da marka sadakatini artırabilir 24.
- Şirket kültürünü oluşturmak 24. Kurumsal kimlik, şirketin değerlerini, misyonunu ve profesyonelliğini yansıtarak olumlu bir kurum kültürünün temel taşını oluşturur 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: