Buradasın
Kiralama ihalesinde hangi belgeler istenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kiralama ihalelerinde istenen belgeler, ihalenin türüne ve işin niteliğine göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak istenen belgeler şunlardır:
- Mevzuata Uygun Kayıt Belgesi: Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi 3.
- Teklif Verme Yetkisi: İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri 3.
- Teklif Mektubu ve Geçici Teminat: İdari Şartnamede belirtilen şekilde 13.
- İş Deneyimi: Son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanmış ve teklif edilen bedelin belirli bir oranını karşılayan iş deneyimini gösteren belgeler 13.
- Yetki Belgeleri: İşin niteliğine göre Karayolu Taşıma Yönetmeliği'nde belirtilen yetki belgeleri (örneğin, A1 Yetki Belgesi) 4.
Ayrıca, teknik şartnamede belirtilen diğer belgelerin de sunulması gerekebilir 2.
İhale dokümanlarında belirtilen belgelerin eksiksiz olarak hazırlanması ve sunulması önemlidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: