Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KBS'de taşınır kaydı şu adımlarla yapılır:
- Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS) ana sayfasına giriş yapılır 14. Bunun için kbs.gov.tr adresine gidilir ve kullanıcı bilgileri ile sisteme giriş sağlanır 14.
- Harcama Yönetim Sistemi menüsünden Taşınır bölümüne girilir 1.
- Taşınır Kayıt ve Yönetim Sisteminden gönderilen ve ödeme emri belgesi düzenlenecek taşınır işlem fişleri (TİF) için ÖEB İşlemleri formundan ödeme emri belgesi düzenlenir 1.
- Envanter girişi yapılacaksa, ÖEB Dışı İşlemler formunda vergi kimlik numarası girilir ve Taşınır Sorgula butonuna tıklanarak Envanter Girişi seçilir 1.
- Tüketim malzemesi çıkışı yapılacaksa, yine ÖEB Dışı İşlemler formunda Taşınır Sorgula butonuna tıklanır ve Tüketim Malzemesi Çıkışı seçilir 1. Dönem seçilerek ilgili döneme ait TİF'ler ekrana getirilir 1.
- TİF numarası çift tıklandığında veya Seç butonu kullanıldığında, sistem tarafından otomatik olarak muhasebe kaydı oluşturulur 1. Açıklama alanı doldurulur ve Kaydet butonu ile işlem kaydedilir 1.
- Son olarak Muhasebe Birimine Gönder yapılarak işlem sonlandırılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: