Buradasın
Kaynak yönetim sistemi nasıl çalışır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kaynak yönetim sistemi, bir projeye gerekli olan kaynakların (insan, para, teknoloji vb.) planlanması, tahsis edilmesi ve yönetilmesini içerir 235.
Çalışma prensibi:
- Planlama ve çizelgeleme 3. Kaynakların ne zaman kullanılabilir olduğunun belirlenmesi 3.
- Mevcut ve gerekli beceriler 3. Her bir kişinin becerilerinin değerlendirilmesi ve ek becerilere ihtiyaç olup olmadığının tespiti 3.
- Kaynak kullanımı 3. İnsanların halihazırda nereye bağlı olduklarının ve bu tahsislerin uygunluğunun kontrolü 3.
- Kaynak kapasitesi 3. İş yapmak için gerçek kapasitenin anlaşılması ve zaman yönetiminde gerçekçi olunması 3.
- Kaynak önceliklendirme ve tahsisi 3. Öncelikli girişimlerin ve özel becerilere sahip projelerin belirlenmesi 3.
Kaynak yönetim sistemleri, idari görevleri otomatikleştirerek verimliliği artırır ve kaynakların aşırı kullanımını veya boşta kalma süresini azaltır 25. Bu sistemler, şeffaflık sağlayarak olası sorunlara önceden müdahale etmeyi mümkün kılar 35.
Bazı kaynak yönetim araçları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: