Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kariyer işveren markası, bir şirketin çalışanlar ve potansiyel iş adayları nezdindeki itibarını ve algısını ifade eder 2. Bu marka, şirketin sunduğu değerler, kültür, çalışma koşulları ve kariyer fırsatları gibi unsurları kapsar 23.
Kariyer işveren markasının önemi:
- Yetenek çekimi: Güçlü bir işveren markası, yetenekli adayların dikkatini çeker ve nitelikli çalışanları şirkete kazandırır 34.
- Çalışan bağlılığı: Çalışanların şirkete olan bağlılığını artırarak motivasyonlarını ve verimliliklerini yükseltir 34.
- Rekabet avantajı: Aynı sektörde faaliyet gösteren şirketler arasında fark yaratarak rekabetçi üstünlük sağlar 24.
- Şirket imajı: Şirketin hem iç hem de dış paydaşlar nezdindeki algısını güçlendirerek genel itibarını artırır 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: