• Buradasın

    Kampanyalı ürün iptalinde para iadesi nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kampanyalı ürün iptalinde para iadesi, siparişin iptal edildiği duruma göre farklı şekillerde yapılabilir:
    • Kampanya koşulları korunuyorsa: İptal veya iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa, kampanya iptal olmaz ve müşteri, siparişin tamamı üzerinden indirimden yararlanmaya devam eder 45.
    • Kampanya koşulları sağlanmıyorsa: İptal veya iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, kampanya iptal olur ve ücret iadesi, kampanyanın indirimi düşülerek yapılır 45.
    Para iadesi, ödeme yapılan yönteme göre geri yapılır: kredi kartı ile ödenmişse karta, banka havalesi ile ödenmişse IBAN'a, kapıda ödeme yapılmışsa genellikle banka hesabına 13. İade sürecinin tamamlanması, bankadan bankaya değişiklik gösterebilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sipariş iptalinde para iadesi olmazsa ne olur?

    Sipariş iptalinde para iadesi yapılmazsa, tüketici tüketici hakem heyetine başvurarak hakkını arayabilir. Ayrıca, satıcıya doğrudan iletişime geçerek sorunu çözmeye çalışmak da mümkündür.

    Trendyol sipariş iptal edince para geri gelir mi?

    Evet, Trendyol'da sipariş iptal edildiğinde para geri gelir. Siparişinizin iptal edilebilmesi için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

    Trendyol iptal edilen ürünün parası nasıl kullanılır?

    Trendyol'da iptal edilen ürünün parası, kullanılan ödeme yöntemine göre farklı şekillerde kullanılabilir: Trendyol Cüzdanı: İptal sonrası iade, Trendyol cüzdanına aktarılırsa, bu para yalnızca Trendyol'da yeniden alışveriş yapmak için kullanılabilir. Banka Hesabı: İade, banka hesabına aktarılırsa, para kart limitine hemen yansır ancak bankanızın iade işlemini tamamlama süresine bağlı olarak 1 ila 7 iş günü içinde hesabınıza geçer. İade sürecini, Trendyol'un web sitesi veya mobil uygulamasındaki "Hesabım > Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz.

    Sipariş iade kuponu nasıl kullanılır?

    Sipariş iade kuponu kullanımı ürüne göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı popüler e-ticaret sitelerinde kupon kullanma adımları: 1. FLO: FLO'dan aldığınız ürünleri iade etmek için "Hesabım" menüsünden "Siparişlerim" sayfasına girip "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade sürecini başlatmanız gerekmektedir. 2. Çiçeksepeti: Ürün iadesi için "Siparişlerim" sayfasından iade etmek istediğiniz siparişin yanındaki "Siparişi İptal Et" butonuna tıklayıp iade nedenini seçerek talebinizi iletebilirsiniz. 3. Hepsiburada: İade sürecini başlatmak için "Siparişlerime git" sayfasına gidip iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

    Cayma parası nasıl geri alınır?

    Cayma parasının geri alınması için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sözleşmenin Geçerliliği: Cayma parasının istenebilmesi için öncelikle sözleşmenin geçerli olması gerekmektedir. 2. İcra Takibi: Satıcının cayma parasını iade etmemesi durumunda, alıcı ilamsız icra takibi başlatabilir. 3. Tüketici Hakem Heyeti: Tüketiciler, abonelik sözleşmelerinde indirim adı altında alınan cayma bedellerini, hakem heyetlerine başvurarak geri alabilirler. 4. Avukat Yardımı: Süreçte hukuki destek almak için bir avukattan yardım almak faydalı olabilir.

    Trendyol kolay iade nasıl yapılır?

    Trendyol'da kolay iade yapmak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. Trendyol mobil uygulaması veya web sitesi üzerinden giriş yapılır. 2. "Hesabım" sekmesine tıklanır ve ardından "Siparişlerim" bölümünden iade edilmek istenen ürün seçilir. 3. İlgili ürünün detay sayfasında "İade Talebi Oluştur" seçeneği bulunur. 4. İade nedeni seçilerek talep oluşturulur. 5. İade talebi oluşturulduktan sonra müşteriye bir iade kodu verilir. 6. Bu kod kullanılarak Trendyol’un anlaşmalı olduğu kargo firmalarından biri aracılığıyla ücretsiz olarak iade işlemi yapılabilir. İade edilecek ürünlerin hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. Daha fazla bilgi için Trendyol'un müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek mümkündür.

    Cayma hakkı iade kargo ücreti nasıl hesaplanır?

    Cayma hakkı kapsamında iade kargo ücreti, genellikle satıcıya aittir. Ancak, satıcının iade için belirli bir kargo şirketi belirtmesi durumunda, tüketici bu şirketle gönderim yaparsa kargo ücretini satıcı karşılamak zorundadır. Bazı istisnai durumlarda (kişiye özel ürün, hijyen gibi), cayma hakkı sınırlı olabilir veya kargo masraflarının satıcıya ait olması kuralı devre dışı kalabilir. Kargo iade ücreti, kargo şirketine ve iade sebebine göre değişebilir. Daha fazla bilgi için ilgili e-ticaret sitesinin veya mağazanın "İade ve Değişim Koşulları" sayfasının incelenmesi önerilir.