Buradasın
İş modeli kanvasında müşteri ilişkileri nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş modeli kanvasında müşteri ilişkileri, işletmenin müşterileriyle nasıl etkileşim kurduğunu ve hangi tür ilişkiler geliştirmesi gerektiğini ifade eder 24.
Bu bölüm, aşağıdaki gibi yöntemleri içerebilir:
- Kişisel yardım servisi 3. Müşterinin, markayla iletişim kurarken kişisel bir yardımcıyla etkileşime geçmesi 3.
- Self-service 3. Markanın, direkt olarak tüketiciyle iletişime geçmemesi; bunun yerine tüketicinin, ürünü kılavuzlar ve SSS (sıkça sorulan sorular) aracılığıyla kendi başına anlaması 3.
- Otomatik servis 3. Temel yardım sağlayabilecek yapay zeka tabanlı öneriler ve botlar 3.
- Topluluklar 3. Hedef kitlenin, ürünü daha iyi anlamasına yardımcı olmak amacıyla markanın kendisi tarafından geliştirilen olgular 3.
- Co-creation 3. Tüketicileri, kullanıcılar tarafından oluşturulan içerikle bilgilendirme 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: