Buradasın
İş modeli kanvasında müşteri ilişkileri nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş modeli kanvasında müşteri ilişkileri, bir kuruluşun çeşitli müşteri segmentleriyle geliştireceği ilişkilerin doğasını belirler 4.
Müşteri ilişkileri bloğunda aşağıdaki sorular yanıtlanır:
Müşteri ilişkileri için beş yöntem belirlenebilir 1:
- Kişisel yardım servisi 1. Müşterinin markanızla iletişim kurarken kişisel bir yardımcıyla etkileşime geçtiği geleneksel bir yöntemdir 1.
- Self-service 1. Marka direkt olarak tüketiciyle iletişime geçmez; bunun yerine tüketici, ürünü kılavuzlar ve FAQ (Sıkça Sorulan Sorular) aracılığıyla kendi anlamalıdır 1.
- Otomatik servis 1. Temel yardım sağlayabilecek yapay zekâ tabanlı öneriler ve botlar içerir 1.
- Topluluklar 1. Hedef kitlenin ürünü daha iyi anlamasına yardımcı olmak amacıyla markanın kendisi tarafından geliştirilen olgulardır 1.
- Co-creation 1. Tüketicileri kullanıcılar tarafından oluşturulan içerikle bilgilendirmektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: