Yolluk ödemesi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Başvuru: Göreve giden personel, görev dönüşü ilgili birime yolluk ödemesi için başvuru yapar. 2. Harcama Talimatı: MYS üzerinden Harcama Talimatı oluşturularak Gerçekleştirme Görevlisi ve Harcama Yetkilisi onayına sunulur. 3. Belgelerin Teslimi: İlgili personel, yolluk bildirimi ile ilgili belgeleri eksiksiz şekilde kuruma teslim eder (Enstitü Yönetim Kurulu Kararı, Rektörlük onay yazısı, Katılım Belgesi, gidiş-dönüş biletleri). 4. Ödeme Emri Belgesi: MYS uygulaması üzerinden Ödeme Emri Belgesi oluşturulur ve Gerçekleştirme Görevlisi ile Harcama Yetkilisi onayına gönderilir. 5. Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı: E-imza işlemi tamamlanan evrakların, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına dağıtımı yapılır.