• Buradasın

    Gerçekleştirme görevlisi ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Gerçekleştirme görevlisi, harcama yetkilisi tarafından ödeme emri belgesi düzenlemek ve kontrol etmekle görevlendirilen kişidir 45.
    Gerçekleştirme görevlisinin bazı görevleri:
    • işin yaptırılması 145;
    • mal veya hizmetin satın alınması 45;
    • teslim almaya ilişkin işlemlerin yapılması 145;
    • belgelendirme 45;
    • ödeme için gerekli belgelerin hazırlanması 145.
    Ayrıca, gerçekleştirme görevlileri, ödeme emri belgesi ve eki belgeler üzerinde ön mali kontrol yaparlar 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Gerçekleştirme görevlileri kimler olabilir?

    Gerçekleştirme görevlileri, harcama yetkilisi tarafından belirlenen ve harcama talimatı üzerine; işin yaptırılması, mal veya hizmetin alınması, teslim almaya ilişkin işlemlerin yapılması, belgelendirilmesi ve ödeme için gerekli belgelerin hazırlanması görevlerini yürüten personeldir. Gerçekleştirme görevlisi olabilecek kişiler: harcama yetkilisinin yardımcıları; hiyerarşik olarak harcama yetkilisine en yakın üst kademe yöneticileri; harcama biriminin kadrosunda yer alan akademik veya idari personel (proje yürütücüsünün belirlemesiyle).

    Görevli personel ne iş yapar örnek?

    Görevli personel, bağlı bulunduğu iş yerinde kendisine verilen işleri yerine getirir. Görevli personelin bazı iş örnekleri şunlardır: Ofis görevlisi: Dosya düzenleme, belge takibi, takvim yönetimi, telefon görüşmeleri yapma ve gelen maillere yanıt verme gibi ofis yönetim işlerini yürütür. Bankacılık görevlisi: Bankacılık sektöründe çeşitli görevlerde bulunabilir. Eğitim görevlisi: Okul, eğitim merkezi veya üniversitelerde çalışabilir. Güvenlik görevlisi: Binaların ve tesislerin güvenliğini sağlar, ziyaretçileri karşılar ve güvenlik raporları hazırlar. Görevli personelin görev ve sorumlulukları, çalıştığı sektör ve pozisyonuna göre değişiklik gösterebilir.