Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de gelir gider tablosu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Basit bir liste oluşturun: Gelir ve gider kalemleri için sütun başlıkları ve birkaç satır veri girin 1.
- Listeyi tablo olarak biçimlendirin: Veri listesinde herhangi bir yeri tıklayın ve "Ekle" sekmesinden "Tablo" seçeneğini seçin 1.
- Tabloyu adlandırın: Tablonuza anlamlı bir ad vermek için üzerine tıklayın ve "Tablo Tasarımı" düğmesinden "Tablo Adı" kutusuna istediğiniz adı girin 1.
- Gelir ve giderler için toplamları ekleyin: Tablonuza tıklayıp "Tablo Tasarımı" sekmesinden "Toplam Satır" kutusunu işaretleyin 1.
- Aylara göre özetleyin: "Veri" sekmesinden "Tümünü Yenile" okunu tıklayın ve her iki PivotTable'ı da güncellemek için "Tümünü Yenile"yi seçin 1.
Ayrıca, gelir gider tablosunu daha detaylı hale getirmek için "DÜŞEYARA", "ETOP" ve "ÇOKETOP" gibi Excel formüllerini kullanabilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: