Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-mutabakat yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Dönem Belirleme: Hangi dönem için mutabakat yapılacağı belirlenir 12.
- Bilgi Paylaşımı: Taraflar, alacak ve borç bilgilerini içeren form veya raporları birbirlerine gönderir 12. Bu belgeler, cari hesap ekstreleri veya BA/BS formları olabilir 12.
- Bilgi Kontrolü: Gönderilen formlar ve bilgiler, her iki tarafça detaylı bir şekilde kontrol edilir 12. Belgelerdeki borç ve alacak tutarlarının birbirini tutması gerekir 1.
- Teyit Edilmesi: Bilgiler doğruysa, ıslak imza veya dijital onay yoluyla (KEP veya e-imza) karşı tarafa iletilir 12.
- Tutarsızlıkların Çözülmesi: Bilgilerde uyumsuzluk varsa, taraflar tutarsızlıkların nedenini araştırır ve formlar veya bilgiler tekrar paylaşılarak mutabakat sağlanır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: