Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-Finans fatura kesmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- QNB eFinans Portal’a giriş yapılır 3.
- Yönetim → Genel → Hizmet Aktivasyonu seçilir 3.
- "Etiket Ekle" butonuna tıklanır 3.
- Etiket Ön Eki ve Şirket Alan Adı belirlenip "Ekle" butonuna tıklanır 3.
- Açmak istenen etiketler seçilip “Aç” butonuna tıklanır 3.
- "Aç" butonuna basıldıktan sonra aktivasyon tarih seçimi yapılır 3.
e-Fatura kesmek için üç ana yöntem kullanılabilir:
- Gelir İdaresi Başkanlığı Portalı (GİB) 45. GİB’in ücretsiz sunduğu e-fatura portalı, düşük hacimli fatura işlemleri yürüten mükellefler için uygundur 5.
- Entegrasyon Yöntemi 45. İşletmelerin bilgi işlem altyapıları yeterliyse, GİB’in teknik kılavuzlarına uygun olarak doğrudan entegrasyon gerçekleştirilebilir 5.
- Üçüncü Taraf Entegratör 45. GİB tarafından yetkilendirilmiş özel entegratör kuruluşlar aracılığıyla e-fatura işlemleri yürütülebilir 5.
e-Fatura kesebilmek için elektronik mali mühür veya e-imza, vergi kimlik numarası, şirket kuruluş sözleşmesi, başvuru formu ve taahhütname gibi belgelerin olması gerekir 4.
e-Fatura kesme süreciyle ilgili daha detaylı bilgi için QNB eFinans'ın "e-Fatura" başlıklı PDF dosyası incelenebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: