Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CXO (Chief Experience Officer) ve CMO (Chief Marketing Officer) arasındaki fark, sorumluluk alanlarında yatmaktadır.
CXO, müşterilerin şirketle olan tüm etkileşimlerini optimize etmeye odaklanır 4. Temel sorumlulukları şunlardır:
- Müşteri deneyimi stratejisi: Müşteri yolculuğunu stratejik olarak yönetmek ve müşteri memnuniyetini artırmak 23.
- Veri analizi: Müşteri davranışlarını ve ihtiyaçlarını anlamak için veri toplamak ve analiz etmek 23.
- Süreç optimizasyonu: Operasyonları ve müşteri etkileşimlerini sürekli olarak iyileştirmek 1.
CMO ise pazarlama faaliyetlerini yönetir ve markanın büyümesini sağlar 4. Sorumlulukları arasında:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: