Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CXO (Chief Experience Officer), bir organizasyonun ürün ve hizmetlerinin genel kullanıcı deneyiminden sorumlu olan üst düzey bir yöneticidir 13.
Başlıca görevleri:
- Müşteri deneyiminin tasarlanması ve iyileştirilmesi 12. CXO, müşteri deneyiminin nasıl daha iyi hale getirilebileceği üzerine stratejiler geliştirir 2.
- Kullanıcı deneyimi hedeflerinin belirlenmesi ve denetlenmesi 2. Farklı platformlar ve kullanıcı temas noktalarında müşteri hizmetleri ekiplerinin hedeflerini belirler ve süreci denetler 2.
- Müşteri sadakatini artırıcı stratejiler oluşturulması 2. Müşteri eğilimlerini analiz ederek sadakati artıracak stratejiler geliştirir 2.
- Şirket pazarlama faaliyetlerinin desteklenmesi 2. Pazarlama departmanı ile entegre çalışarak, mesajların ve kampanyaların müşteri deneyimine uygun olmasını sağlar 2.
- Çalışan ve müşteri deneyiminin entegrasyonu 24. Çalışanların deneyimini tasarlayarak, müşteri deneyimi sürecine odaklanmalarını sağlar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: