Buradasın
Business administration ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Business administration, yani işletme yönetimi, bir ticari işletmenin tüm operasyonlarını yönetme ve denetlemeyi kapsar 2. Bu, iş operasyonlarının yönetimi, karar alma süreçleri, insan ve diğer kaynakların verimli bir şekilde organize edilmesi gibi alanları içerir 2.
Business administration eğitimi alan bir profesyonel, aşağıdaki görev ve sorumlulukları üstlenebilir:
- Stratejik düşünme ve liderlik 12. Etkili yöneticiler, stratejik düşünme, liderlik ve problem çözme becerilerine sahiptir 12.
- Finansal yönetim 13. Finansal analiz yapma, bütçe yönetimi ve finansal kaynakları etkin kullanma gibi yetkinlikler gerektirir 13.
- İnsan kaynakları yönetimi 25. Çalışanların yönetimi, motivasyon ve profesyonel gelişimlerinin sağlanması gibi sorumlulukları içerir 25.
- Pazarlama ve strateji 15. Pazar analizi yapma, pazarlama stratejileri geliştirme ve iş süreçlerini stratejik olarak yönetme becerilerini kapsar 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: