Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
B2B (business to business) pazaryeri, işletmelerin ürün ve hizmetlerini diğer işletmelere sunduğu online platformlardır 123.
B2B pazaryerlerinin bazı özellikleri:
- Geniş müşteri kitlesi 2. Küresel erişim sayesinde işletmeler, uluslararası pazarlar da dahil olmak üzere daha fazla müşteriye ulaşabilir 2.
- Verimlilik ve hız 2. Dijital platformlar, ürün listeleme, fiyat teklifi alma ve sipariş işlemlerini hızlıca yapma imkanı sunar 2.
- Güvenilirlik ve şeffaflık 2. Kullanıcı yorumları, derecelendirmeler ve doğrulama süreçleriyle güven oluşturulur 2.
- Düşük maliyetler 2. İşletmeler, reklam ve pazarlama maliyetlerini düşürerek geniş bir kitleye ulaşabilir 2.
Bazı B2B pazaryeri örnekleri:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: