Buradasın
Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Algılama Yönetimi ve Marka Kimliği İlişkisinde Marka Algısının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma" başlıklı yüksek lisans tezi, Hülya Çayoğlu tarafından 2010 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde hazırlanmıştır 12.
Tezin özeti:
- Amaç: Markaların rekabet ortamında, tüketici zihninde doğru bir imaj bırakması ve bunun yönetimi incelenmiştir 12.
- Yöntem: Marka kimliğinin, hedef kitlede nasıl algılandığı kahve zincirleri sektörü üzerinden ölçülmüştür 12.
- Bulgular: Bir markanın doğru konumlanması, tüketici algısının doğru yönetilmesiyle ilgilidir 12. Marka imajı, markanın değerleri, kişiliği ve görsel unsurlarıyla ilişkilidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: