Buradasın
Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma şu konuları kapsar:
- Marka Kimliği: Markanın kendine has özellikleri, değerleri, vizyonu ve misyonunun oluşturduğu bütünsel çerçevedir 25.
- Algılama Yönetimi: Markanın tüketicilerdeki imajını şekillendirme sürecidir ve doğru mesajların hedef kitleye iletilmesini içerir 4.
- Marka Algısı: Tüketicilerin markayla ilgili duygusal ve bilişsel yargılarıdır 2.
Bu bağlamda yapılan bir araştırmada, kahve zincirleri sektöründe faaliyet gösteren iki markanın, marka kimliklerinin hedef kitleleri tarafından nasıl algılandığı incelenebilir 1. Bu süreçte dikkate alınması gereken unsurlar şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: