• Buradasın

    Promote ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    "Promote" kelimesi İngilizce'de birkaç farklı anlamda kullanılabilir:
    1. Terfi ettirmek: Birinin rütbesini veya pozisyonunu yükseltmek 12. Örneğin, "The army major was promoted to lieutenant colonel" (Ordu binbaşısı, yarbay rütbesine terfi etti) 1.
    2. Desteklemek, teşvik etmek: Bir şeyin gerçekleşmesini, gelişmesini veya artmasını sağlamak 13. Örneğin, "The President's visit was intended to promote foreign trade" (Başkanın ziyareti, dış ticareti teşvik etmek içindi) 1.
    3. Reklamını yapmak, tanıtmak: Bir ürünü veya hizmeti halka duyurmak, popülerleştirmek 13. Örneğin, "The marketing department is busy promoting the new line of men's clothes" (Pazarlama departmanı, yeni erkek giyim serisini tanıtmakla meşgul) 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Promotion teknolojisi nedir?

    ProMotion teknolojisi, Apple'ın iPhone, iPad ve MacBook cihazlarında kullandığı, ekranın yenileme hızını 10 Hz ile 120 Hz arasında otomatik olarak ayarlayan bir ekran teknolojisidir. ProMotion teknolojisinin bazı avantajları: Daha akıcı görseller ve kaydırma deneyimi. Adaptif yenileme hızı ile pil tasarrufu. Daha hızlı ve hassas dokunmatik deneyim. Daha iyi oyun performansı. Daha gerçekçi animasyonlar. ProMotion teknolojisi şu anda yalnızca Apple'ın "Pro" modellerinde bulunmaktadır.

    Promosyon çeşitleri nelerdir?

    Promosyon çeşitleri şunlardır: Reklam promosyonu. Halkla ilişkiler promosyonu. Satış ve pazarlama promosyonu. Birebir satış. Ticari fuarlar ve sergiler. Sponsorluklar. Ürün yerleştirme. Gerilla pazarlama. İndirim ve hediye kampanyaları. Sadakat kartları ve kuponları. Yarışmalar. Ayrıca, promosyon olarak örnek ürün dağıtımı, kupon dağıtımı, armağanlı paketler, fiyat indirimleri, para iadeleri, yarışma ve çekilişler gibi uygulamalar da bulunmaktadır. Promosyon çeşitleri, firmanın satış ve pazarlama stratejileri doğrultusunda belirlenir ve verilmesi zorunlu değildir.

    Promoted ne için kullanılır?

    Promoted kelimesi, İngilizce'de "terfi eden", "terfi ettirilmiş" anlamlarına gelir. Ayrıca, Twitter gibi platformlarda Promoted Tweet olarak kullanıldığında, belirli bir hedef kitleye ulaşmak için reklam amaçlı paylaşılan tweet'leri ifade eder. Promoted ayrıca, bir ürünün tanıtımını yapmak, teşvik etmek, desteklemek gibi anlamlarda da kullanılabilir.

    Promotör ve promotürk aynı mı?

    Promotör ve Promotürk kavramları farklı anlamlara sahiptir: - Promotör: Bir ajans veya şirket tarafından görevlendirilen, markanın ürünlerinin tanıtımından sorumlu kişidir. - Promotürk: Promosyon ve tanıtım ürünleri imalat ve satış sektöründe faaliyet gösteren firmaları bir çatı altında toplamak amacıyla kurulmuş bir dernektir.

    Promoting etmek ne demek?

    Promoting etmek, "promote" fiilinin şimdiki zaman ortacı olarak kullanıldığında, "teşvik etmek", "tanıtımını yapmak", "geliştirmek" gibi anlamlara gelir. Ayrıca, "promote" kelimesi "terfi ettirmek", "yükseltmek" anlamlarında da kullanılır. Örnek cümleler: "Orange is very effective for promoting food products and toys" (Gıda ürünlerine ve oyuncaklara teşvik etmek için çok etkilidir). "Today's meeting is aimed at promoting a new era of collaboration" (Bugünkü toplantının amacı yeni bir işbirliği devrini teşvik etmek). "Tom couldn't decide who should get promoted" (Tom kimin terfi ettirilmesi gerektiğine karar veremedi).

    Promosyon nedir?

    Promosyon, firmaların potansiyel müşterilerine kendilerini tanıtmak ve ürün ve hizmetlerini pazarlamak amacıyla kullandığı etkili bir tanıtım aracıdır. Promosyonun bazı amaçları: Marka bilinirliğini artırmak; Müşteri sadakati oluşturmak; Yeni ürün veya hizmet tanıtımı yapmak; Fuar, etkinlik veya kampanya desteği sağlamak; Rakiplerden farklılaşmak ve akılda kalmak. Promosyon türleri: Birebir satış; Reklam; Halkla ilişkiler; Doğrudan pazarlama; Satış promosyonu (kuponlar, indirimler, ücretsiz ürünler). Ayrıca, promosyon kelimesi hediye anlamında da kullanılır.

    Promosyon çeşitleri nelerdir?

    Promosyon çeşitleri şunlardır: Reklam promosyonu. Halkla ilişkiler promosyonu. Satış ve pazarlama promosyonu. Birebir satış. Ticari fuarlar ve sergiler. Sponsorluklar. Ürün yerleştirme. Gerilla pazarlama. İndirim ve hediye kampanyaları. Sadakat kartları ve kuponları. Yarışmalar. Ayrıca, promosyon olarak örnek ürün dağıtımı, kupon dağıtımı, armağanlı paketler, fiyat indirimleri, para iadeleri, yarışma ve çekilişler gibi uygulamalar da bulunmaktadır. Promosyon çeşitleri, firmanın satış ve pazarlama stratejileri doğrultusunda belirlenir ve verilmesi zorunlu değildir.