• Buradasın

    Sosyal bilgiler dersi öğretim programı kaç kez değişti?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sosyal bilgiler dersi öğretim programı sekiz kez değiştirilmiştir:
    1. 1953 yılında 2.
    2. 1968 yılında 24.
    3. 1969 yılında 2.
    4. 1990 yılında 2.
    5. 1998 yılında 4.
    6. 2005 yılında 3.
    7. 2015 yılında 3.
    8. 2018 yılında 3.
  • Konuyla ilgili materyaller

    2018 sosyal bilgiler öğretim programında kaç öğrenme alanı var?
    2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı'nda 7 öğrenme alanı bulunmaktadır.
    2018 sosyal bilgiler öğretim programında kaç öğrenme alanı var?
    Sosyal bilgiler öğretim programı kaç yılda bir yenilenir?
    Sosyal bilgiler öğretim programı, ortalama her beş yılda bir yenilenmektedir.
    Sosyal bilgiler öğretim programı kaç yılda bir yenilenir?
    Sosyal bilgiler öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi nedir?
    Sosyal bilgiler öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, programın öğretmenler tarafından nasıl algılandığını ve uygulandığını incelemeyi amaçlar. Bu tür değerlendirmelerde genellikle aşağıdaki konular ele alınır: Kazanımlar: Öğretmenlerin kazanımların sayısını ve içeriğini nasıl buldukları. Program yapısı: Programın sade, anlaşılır ve gerçekçi bulunup bulunmadığı, öğrenci merkezli olup olmadığı. Ölçme-değerlendirme: Değerlendirme süreçlerinin ve kullanılan yöntemlerin uygunluğu. Eksiklikler ve öneriler: Programın eksik yanlarının belirlenmesi ve gerekli güncellemelerin yapılması için öneriler sunulması. Değerlendirmeler, nitel araştırma yöntemleri ve anketler kullanılarak yapılır.
    Sosyal bilgiler öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi nedir?
    Sosyal bilgiler öğretim programı nedir?
    Sosyal Bilgiler Öğretim Programı, öğrencilere insan ilişkileri ve vatandaşlık yeterlikleri kazandırmak amacıyla sosyal bilimleri kaynaştıran bir ilköğretim dersidir. Bu programın temel ögeleri şunlardır: 1. Amaçlar: Öğrencilerin milli, manevi ve evrensel değerlerin farkına varmaları, demokratik hayata katılmaları ve etkin vatandaşlar olmaları gibi hedefler. 2. Kapsam: Bilgi, beceri ve değer kazanımlarını içeren üç ana alandan oluşur ve bu kazanımlar yedi öğrenme alanı çerçevesinde organize edilir. 3. Öğrenme-Öğretme Süreci: Öğrencilerin bilgiyi işleme ve problem çözme becerilerini geliştirmeyi amaçlar, gerçek yaşamla ilişkilendirilmiş etkinlikler içerir. 4. Ölçme ve Değerlendirme: Öğrencilerin kazanımları ne ölçüde gerçekleştirdiklerinin izlenmesi ve geri bildirim sağlanması süreçlerini kapsar. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı, bilgi teknolojisindeki gelişmelere paralel olarak sürekli güncellenmekte ve yenilenmektedir.
    Sosyal bilgiler öğretim programı nedir?