Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Selçuk Üniversitesi'nde ek ders onayı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Ek Ders Otomasyonuna Giriş: Ek ders onay işlemleri için gerekli "Sicil No" ve "Şifre", öğrenci işleri sistemine girilen bilgilerle aynıdır 1.
- Ders Bilgilerinin Kontrolü: Lisans dersleri için "Öğrenci İşleri Otomasyonu", lisansüstü dersler için ise "Enstitü Otomasyonu" üzerinden ders bilgilerinin doğru girildiğinden emin olunmalıdır 1.
- Personel Bilgilerinin Kontrolü: Ünvan, izin ve idari görev bilgileri, personel otomasyonundan otomatik olarak gelir 1. Bilgilerde eksiklik veya yanlışlık varsa, "Personel Dairesi" ile iletişime geçilmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: