Buradasın
Selçuk Üniversitesinde ders seçimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Selçuk Üniversitesi'nde ders seçimi şu şekilde yapılır:
- Akademik takvimde belirtilen kayıt yenileme tarihleri içinde öğrenci, katkı payını veya ikinci öğretim ücretini ödeyerek kaydını yeniler 12.
- Daha sonra öğrenci, ders kaydını yaparak danışmanına onaylatır 12.
- Ders seçimi sırasında öğrenci, önceki yıllarda tamamlamış olduğu derslerdeki başarısına göre danışmanıyla birlikte hareket eder 1.
- Öğrenci, mazeretli ders kaydı için akademik takvimde belirlenen süre içinde başvurabilir; bu durumda mazeretin tam teşekküllü devlet hastanesinden alınan doktor raporu veya diğer resmi belgelerle ispatlanması gerekir 1.
- Ders ekleme-bırakma döneminde öğrenci, danışmanının onayı ile yeni ders seçebilir veya seçtiği dersi bırakabilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: