Buradasın
Rektör yardımcıları ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Rektör yardımcılarının bazı görevleri:
- Akademik işler: Müfredat geliştirme, akreditasyon ve öğretim üyelerinin işe alınması ve değerlendirilmesi gibi akademik programları ve politikaları denetlemek 15.
- Araştırma ve yenilik: Araştırma ortaklıklarının geliştirilmesi, fon sağlanması ve disiplinlerarası girişimlerin desteklenmesi 15.
- Öğrenci işleri: Danışmanlık, kariyer gelişimi ve öğrenci yaşamı gibi öğrenci hizmetlerinin denetlenmesi 15.
- Uluslararası ilişkiler: Dünya çapındaki diğer üniversiteler ve kuruluşlarla ortaklıklar geliştirmek ve sürdürmek 15.
- Mali yönetim: Bütçeleme, kaynak tahsisi ve kaynak yaratma gibi mali yönetime yardımcı olmak 5.
- Stratejik planlama: Üniversitenin stratejik planını geliştirmek ve uygulamak 5.
- Temsil: Çeşitli etkinlik, konferans ve toplantılarda üniversiteyi temsil etmek 5.
- Denetim: Altındaki idari birimleri denetleyerek fakültedeki işleyişin devamını sağlamak 2.
- Diğer görevler: Rektörün üniversitedeki yapacağı temel işlerde ona aracılık etmek, mevzuatlar çerçevesinde hareket ederek eğitim-öğretim faaliyetlerinin işleyişini sağlamak, üniversitenin komisyon ve kurullarına başkanlık etmek, yıllık plan ve programları hazırlamak 23.
Rektör yardımcılarının görev ve sorumlulukları üniversiteye bağlı olarak değişebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: