Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje yönetimi dersinde işlenen bazı konular şunlardır:
- Proje tanımı ve aşamaları 14. Projenin belirlenmesi, finansman kaynaklarının saptanması, grubun oluşturulması ve görev tanımlarının yapılması 14.
- Planlama 124. Faaliyetlerin belirlenmesi, süre, kaynak ve maliyet analizlerinin yapılması 124.
- Risk yönetimi 125. Risklerin tanımlanması, çözümlenmesi ve önlemlerin alınması 125.
- Maliyet yönetimi 15. Projenin onaylanmış bütçe sınırları içinde tamamlanması için gerekli süreçlerin tanımlanması 15.
- Kalite yönetimi 15. Öngörülen proje gereksinimlerinin karşılanmasını sağlamak için gerekli süreçlerin tanımlanması 15.
- İnsan kaynakları yönetimi 15. Projede yer alan bireylerin en etkin kullanımı için gerekli süreçlerin tanımlanması 15.
- İletişim yönetimi 15. Proje bilgilerinin zamanında ve uygun bir şekilde üretilmesi, derlenmesi, dağıtılması, saklanması ve düzenlenmesi 15.
- Satın alma yönetimi 5. Proje için gerekecek ürün ve hizmetlerin dışarıdan alınması süreçlerinin tanımlanması 5.
- Proje kapatma 14. Projenin veya fazın resmi kapanışında tüm proje yönetimi süreç gruplarındaki aktivitelerin sonuçlandırma süreci 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: