Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İTÜ Kurumsal İletişim Ofisi aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- İletişim Stratejisi Belirleme: Üniversitenin kurumsal imajını ve kimliğini belirleyerek iletişim stratejisini oluşturur 12.
- İçerik Üretimi: İTÜ'nün kurumsal internet sitesi ve sosyal medya hesapları için içerik üretir ve yönetir 13.
- Algılama Analizi: Üniversitenin nasıl algılandığını saptar ve mevcut algıyı analiz eder 12.
- Basınla İlişkiler: İTÜ'den basın organlarına doğru bilgi akışını yönetir 13.
- Aidiyet Duygusu: "İTÜ'lü olmak" söylemi etrafında ortak aidiyet duygusunu şekillendirir 12.
- Proje Geliştirme: Üniversite yararına projeler geliştirir ve gerekli altyapıyı kurar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: